Raport ESPI nr 10/2017

Treść Raportu:

Zarząd Voicetel Communications S.A. _dalej Emitent, Spółka_ niniejszym pragnie poinformować o zakończeniu pierwszego etapu prac przygotowawczych nad modułem DiallaTM związanym z umawianiem konsultacji lekarskich.

DiallaTM jest rozwijanym przez Emitenta produktem pełniącym funkcję automatycznego contact center dla klientów z sektora MSP. Produkt DiallaTM działa w oparciu o stale rozwijaną przez Spółkę technologię BrillianceTM. Założeniem produktu jest dostarczanie funkcjonalności obsługi telefonicznej klienta w ramach zdefiniowanych i ustandaryzowanych procesów. Produkt skierowany jest do klientów z sektora MSP, należących do popularnych branż usługowych, takich jak m.in.: gabinety lekarskie i kosmetyczne, dealerzy i warsztaty samochodowe, dostawcy internetu i telewizji, deweloperzy i agencje nieruchomości, firmy z branży e-commerce, hotele i wiele innych. Produkt DiallaTM cechować się będzie łatwą konfiguracją, dużą elastycznością i uniwersalnością, atrakcyjnym poziomem cenowym oraz szeregiem korzyści związanych z ergonomią, wynikających z zastosowania technologii BrillianceTM. . Kolejny etap prac nad modułem DiallaTM przeznaczonym dla branży medycznej stanowić będą testy i wdrożenia u klientów zewnętrznych.
Faza wdrożeniowa DiallaTM stanowi istotny element procesu przygotowania produktu do pełnej komercjalizacji. Zarząd Spółki uważa, że poszerzenie zakresu usług o produkt przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw, istotnie zwiększy segment docelowy klientów Emitenta, a tym samym wpłynie pozytywnie na jego wynik finansowy.
Spółka planuje rozpocząć wdrożenia pierwszych modułów DiallaTM w II kwartale 2017 r.
Rozpoczęcie fazy wdrożeniowej produktu DiallaTM wpisuje się w strategię Emitenta, zakładającą komercjalizację technologii BrilianceTM oraz dywersyfikację portfela klientów Grupy Kapitałowej Voicetel Communications S.A..
Obecnie Emitent testuje również nowe rozwiązania, mogące stanowić uzupełnienie gamy produktowej Voicetel Communications S.A..
– MayaTM – rozwiązanie automatyzujące przeprowadzanie kampanii telefonicznych w zakresie pozyskiwania i ocieplania leadów dla firm z branży call center,
– AlisaTM – rozwiązanie monitorujące i analizujące rozmowy przeprowadzanie przez fizycznych konsultantów telefonicznych w firmach posiadających własne zasoby contact center.
Powyższe rozwiązania znajdują się obecnie w fazie rozwoju. Emitent będzie na bieżąco informował o ewentualnym przejściu do fazy wdrożeniowej i komercjalizacji produktów MayaTM i AlisaTM.

Podstawa Prawna:

Art. 17 ust. 1 MAR – informacje poufne.

Osoby Reprezentujące Spółkę:

Dawid Wójcicki – Prezes Zarządu, Krzysztof Płachta – Wiceprezes Zarządu

Treść raportu 10/2017 na stronie PAP